RSS

HAPPY BDAY BLOG LENDANUAR

Assalamualaikum....alhamdulillah syukur ke hadratNya hari ni genaplah umur Blog Lendanuar setahun...cukup umur dah ni...mcm x percaya je kan dah setahun aku bergelumang dlm alam blogger ni....


ish2..sedih & gumbira rasa dihati...bermula dari hanya suka2 utk mencoretkan pengalaman hidup,kenangan & berkongsi serba sedikit tentang dunia masakan yg sememangnyer feberet aku(bab makan ni), sedar2 mampu jugak aku bertahan selama ini....

Terima kasih diucapkan kepada uolls semua..my follower,silent reader,yg datang suka2 mengaktifkan traffic,menjengah resepi & yg sudi membaca bebelanku sepanjang setahun ini....Bagaikan trharu rasanya apabila dari sehari ke sehari follower lenda bertambah sampailah la ni 130 org...xsangka ada yg sudi memollow blog Lendanuar yg xsegojezz ini.terima kasih ye...

Kadangkala tersenyum simpul daku bila mengingatkan kenangan mula2 berblog ni,orang yg mula lenda kenal adalah MamaFami,lenda mencuba mbuat custard raisin bun.....ternyata anak2 suka & itu salah satu penyebab & semangat utk lenda mula mencari lebih banyak resepi & kenalan di alam maya ini....semuanya best2 & baik2 sekali....muahhhhh utk uolls....

oklah,xnak bebel panjang lebar.....selepas ini,lenda berharap & berdoa agar lenda diberi semangat,kekuatan,kerajinan utk menulis & berkongsi resepi.yelah..kekdg kalo uolls perasan,bloh lendanuar lama xberhapdate..uolls paham2 sendiri lah ye.tentunya aku tengah kemalasan ,okey......

ok,daku berundur diri dulu utk hari ni......lain kali kita ketemu lagi.lallalalallalalallalala

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

6 comments:

izahdaut said...

kak lenda..
happy bloggesary ek..
semoga terus berblog!!

LENDANUAR said...

izah....tenkiu byk2 ye....xsangka dah sethun rupanya.......

AZLITA AZIZ said...

tahniah!....
semoga terus berblog dan terus berbebel... hihi

LENDANUAR said...

azlita<<<<<hahahhahaha...nak membebel selalu nanti jenuh u nak mbacanya nanti tau....anyway thanks alot ya bebeh.

K.Nor said...

tahniah lenda dan blog lenda ni.. semoga mencecah angka seterusnya ya.. :)

LENDANUAR said...

kak Nor..tq byk2 ye..sokongan dari kak nor amat lah dihargai...

Post a Comment