RSS

mini lemon meringue cheese cakes.





bismillahirrahmanirrahim.....

nampak menyelerakan x? ni mini lemon meringue cheese kek yg diorder oleh Mak Nab kat SMK Sg Rambai....dia minta 10 biji ......katanya nak makan & wat gift kat menantu dia.....tq mak nab sbb order kek ni..next time leh order lagi ea.....

aku saja je wat lebih ade le xtra lagi 13 biji..sesampai je kat skul hubby,xsampai 10mint... mini lemon cheese kek ni habis...siap order lagi tuk esok..hahhahaha...mcm pisang panas....neway alhmdllh.....

Mini lemon cheesekek ni aku kira sebiji RM3.50. So senang kira aku jual seadunan (10 biji RM35.00) aku rasa harganya agak berpatutan....cheese beb....mmm yummy..

mlm tadi lagi anak2 aku dah kecek nak mkn kek ni..aku katakan yg ni bukan tuk mkn2...yg ni customer mama order...sian mereka.tapi sebenonye dah selalu sgt aku wat for them.....
esok kwn2 aku nak dtg umah..sdg memikirkan apakah juadah yg akan aku hidangkan tuk mereka...angan2 kalo sempat nak wat brownies je.....itu pun kalo sempat le...sbb mlm ni agak bizi nak wat cheese kek....tgklah camna..

kadangkala aku pikir,masa ni terlalu singkat..24 jam sehari pun x cukup...byk keje yg nak dibuat...siang hari bila buat itu ini,hntr & amik anak sekolah..tgk2 dah petang..mlm pula slps dinner,semak homework anak,lipat kain buat itu ini tgk2 jam dah ke angka 12.00 mlm....padahal byk lagi keje nak dibuat.....dunia2....

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

1 comments:

Unknown said...

sedapnye....

Post a Comment