RSS

small reunion batch 93/94 at st.meridian hotel 15/2/10


pertama2nye aku berterima kasih le pada FB ni dgn sbb aku join FB ni le aku dpt jumpa balik kawan2 masa skul aku dulu kat SMTM,bukit piatu,melaka.so,apalagi dgn kerjasama kawan ku,MABA ( mohd azlan bin atman),kami berusaha mengadakan small RU kat melaka ni...bila lagi nak jumpa mereka ni...so rancang punya rancang...akhirnya kami sepakat mengadakan small RU ni on 15/2/10....alhmdllh walopun x ramai yg hadir tapi keadaan di coffee hse st meridian htl tu sememangnya gamat...bayangkan kira2 50 org (family) hadir.....thanks frnds sebab sudi mhadirkan diri ke RU tu.....aku rasa sume yg hadir tu rasa berbaloi.....mmm nak cerita panjang2..masa pun dah menunjukkan angka 12.09 tghmlm..so aku rasa stop dulu sampai sini....lain kali aku sambung balik.....

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment