RSS

small gathering kat umah merlimau...


berikutan ketidakhadiran kwn2 yg lain pada small RU on 15/2/10 tu,adalah kwn2 yg lain mintak wat small gathering pulak...bila aku pikirkan ok gak ye...so sekali lagi aku & maba merancang pertemuan dgn kwn2 yg lain pulak....lokasinya...kat umah aku le..sebabnya lebih santai kot.....

so on 21/2/10,tiba lah hari yg ditunggu2.....terima kasih pada kwn2 yg hadir spt...maba & family,shamin & family,adzlan & family,jai & family,azlina azura & anak2 , mesrah & family....BEST sangat aku rasa bila dah berkumpul ramai2 ni...mcm2 juadah yg aku sediakan...hari menjamu kawan2.....

majlis aku kira habis bila tetamu yg terakhir pulang...maba lah sapa lagi....pukul 5.30 ptg....pasni acara mengemas umah pulak.....walopun penat skit tapi berbaloi-baloi......seronok?mmg seronok sgt......

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

2 comments:

mohd. azlan said...

next 'serbuan" bile

LENDANUAR said...

rancangnye 28/3 umah mesrah..hahahahhaah.

Post a Comment