RSS

CORNFLAKES COKLAT



ASSALAMUALAIKUM....

ok,xmoh cite panjang lebo kali ni... lets talk about another 1/2 kg balance cornflakes aritu...
hmmm drpd terbiar cenggitu dlm bekas,on the same day jugak(wat cornflakes madu pedas rangup tu), lenda pun wat cornflakes coklat ni...

pernah buat cornflakes ni dulu..blh klik kat SINI & resepi pun blh dpt kat situ....ouwhhhhh...payah nak cite,kebarangkalian cornflakes ni habis dgn cepatnya mmg ada..so 2 bekas cornflakes coklat ni lenda terpaksa sorokkan dulu..if not..xsampai 1 hari blh habis ye....biarkan mereka makan 1 bekas dahulu...itu pun x cukup ye..hamzah dok kecek minta lagi..sorry boy....

tayang....

Cornflakes bersalut coklat

Bahan2nya

500gm cornflakes
200gm cooking coklat (bitter sweet)
200gm badam cincang (optional)-bakar dulu kali ni lenda letak hazelnut.
3 sudu besar mentega
3 sudu besar madu


cara2nya

1) panaskan butter & coklat dalam kuali.
2) bila dah cair butter & coklat tadi,masukkan madu,kacau lagi & masukkan cornflakes & badam cincang....kacau2 sampai sume cornflakes tadi disaluti coklat...
3) tutup api & biarkan sejuk seketika.
4) masukkan cornflakes tadi dlm bekas2 & kemudian bakar sekejap dlm 3 minit.

* cornflakes ni sedap dimakan bila sejuk...very crunchy....so senang je kan....

ini 2 bekas yg lenda sorokkan.hhihihihihihihi

ok,layan jerlah ye gambo2 yg lenda tepekkan tu...babai....

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

1 comments:

PAk RUDI DI SEMARANG said...

Assalamualaikum wr.wb mohon maaf kepada teman teman jika postingan saya mengganggu anda namun apa yang saya tulis ini adalah kisah nyata dari saya dan kini saya sangat berterimah kasih banyak kepada Mbah Rawa Gumpala atas bantuan pesugihan putihnya tampa tumbal yang sebesar 15m kini kehidupa saya bersama keluarga sudah sangat jauh lebih baik dari sebelumnya,,saya sekaran bisa menjalanka usaha saya lagi seperti dahulu dan mudah mudahan usaha saya ini bisa sukses kembali dan bermanfaat juga bagi orang lain,,ini semua berkat bantuan Mbah Rawa Gumpala dan ucapa beliau tidak bisa diragukan lagi,bagi teman teman yang ingin dibantuh seperti saya dengan pesugihan putih bisa anda hubungi di no 085 316 106 111 jangan anda ragu untuk menghubuni beliau karna saya sudah membuktikannya sendiri,karna Mbah tidak sama seperti dukun yang lain yang menghabiskan uang saja dan tidak ada bukti sedankan kalau beliau semuanya terbukti nyata dan sangat dipercay,,ini unkapan kisah nyata dari saya pak Rudi di semarang.Untuk lebih lenkapnya silahkan buka blok Mbah di 🐣PESUGIHAN PUTIH TANPA TUMBAL🐣

Post a Comment