RSS

HASIL KORBAN


HIHIHIHIIHI....kali ni lenda nak post lauk pauk hasil korban haritu....jarang lenda post N3 pasal auk pauk kan....tetiba teringin pulak..ni kelmarin punya lauk lunch ye.
Dapat daging korban ni dari surau tempat lenda tinggal..Hubby lenda AJK surau.tu yg dapat kot...on that day ekceli kami xder dirumah.balik kg..so jiran sebelah umah yg simpankan...maceh pada kak ani ye....

Dok tanya hubby daging ni nak dimasak apa,dia kata masak asam pedas & letak bunga kantan..hmmm sedap gak tu..dah jemu asyik masak daging asam pedas letak daun limau purut ataupun daun kesum....(lenda lebih suka masak ikut selera hubby...)

belek2 dlm bungkusan tu,ader pulak hati lembu disertakan..apa lagi,goreng jelah kan....so resepi nak masak asam pedas semua org pandai...so kita jamu mata jelah ye.....babai....

sesekali tukar selera...


hati goreng kunyit jer..simple kan..

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

4 comments:

izahdaut said...

waahh sedappnyee lauk2 mcm ni...jarang masak camni..kecur la tengokk....

LENDANUAR said...

hihihi...ala simple jer tu izah...masaknye mcm biasa jer cuma letak kan bungakantan yg dibelah 2....cubalah ye..mmg sedap

Ayu Safieza said...

sis lenda....lauk mcm ni pergh.....ngan pinggan2 ayu hangkut wat g kat periuk sbb dah abis nasi tambah....ha3......sedap nampak........wat lapor lak memalam ni....:P

LENDANUAR said...

ayu..best tau sesekali tukar menu...kalo makan ikan manjang pun jemu gak kan....

Post a Comment