RSS

SEMANGATNYA BERKOBAR-KOBAR


Hamzah..hamzah....walopun usianya baru 3thn 1bln tapi semangatnya nak ke sekolah sgt2 berkobar2. Nampak ayahnya hntr kakak2 ke skul,pasti dia menangis nak ikut g skul jugak....yg xtahannya bila tgk dia nangis sampai berlinang airmata tu...serba salah pulak aku jadiknya..last2 pagi tadi hubby lenda tepon cikgu tadika sufiah,cikgu Norasida...alhmdllh cikgu nya kata hantarkan sajalah dia ke tadika.lagipun kakaknya,sufiah pun ader disana.....


Tenkiu banyak2 cikgu Shida.....bila lenda tepon cikgunya pukul 10.30 am tadi,mak oi...hamzah ni kat skul terlalu aktif.bila murid yg lain buka buku nak belajar,dia pun buka buku sama....(lenda sediakan kelengkapan asas tuk hamzah jugak..pampers pun ader dibekalkan.hihihihi)..kakaknya si sufiah tu pun xdihiraukan..asyik main jer...sedih pulak hati ni bila dah xder riuh2 kat umah dengo suara dia minta itu ini.....kalo x pasti setiap 10 minit dia nak itu ini.nak tgk tv lah,nak susu lah....

Tak sabar rasanya nak ambil dia pukul 12 tengahari nanti..nak dengar dari mulutnya yg kecil tu pengalaman dia hari pertama ke sekolah.....pasti x henti2 berkata itu ini.....esok......nak hantar lagi ke dia ke sana??????????oooohohhho kalo x dihantar pastinya menangis lagi....takut menyusahlan cikgunya pulak...."boleh hantar dia ke sekolah lagi esok pagi ke cikgu?"

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

4 comments:

♥LOVE2COOK♥ said...

Hehehe kids are like that kan. Always wanna explore new things.

Hope Hamzah had a great first day! :)

LENDANUAR said...

love2cook...tq very much......according to him...he felt very happy at school today

Ayu Safieza said...

Wa....hamzah comeeeeeeenye lenda...moga happy dia kat sekolah yer....heeeeeeeeeee...besok tu mcm mana tu...siap2 bangun awal la tu dari org lain nanti sbb nak ke sekolah.......jeng3!!!

LENDANUAR said...

ayu...hhihihih dah masuk tidur pun dia...bila kata kena tidur awal esok nak skul terus je masuk bilik nak tidur kunun2nyer.hihhhihi

Post a Comment